torsdag 18. juni 2009

Livet i Kviteseid






Livet er herlig! (vel akkurat i dag regner det), men ellers har sola stålt om kapp med mitt smil.






De siste dagene har gått med til jobbing på KOS, og der er det virkelig kos! Kunne ikke hatt bedre sommerjobb. Det er rett og slett utrolig kjekt.






Ellers er jordbær en fryd og glede. Jeg og mamme skulle egentlig trimme, men det endte opp med at vi løp som ville mellom markjordbær(buskene??). Vi spiste og spiste. men til slutt ble det bare mer og mer i hånden, og mindre og mindre i munnen. Jeg var mett. Jeg kom dermed hjem med en stor neve markjordbær.
nå begynner det å nærme seg. Om to raske uker blir det bryllup på gården. Og jeg burde vel egentlig vært mer stressa med tanke på planlegging. Men det går så greit, vettu;)
Ha en god sommer videre. PS. Hvis Du har noen ideer til underholdning/leker/festinnslag til bryllupet, give me a call. (PS jeg har vel ennå ikke en tlf, men skal fixe det i dag, kanskje). Ellrs kan du alltids sende meg et lite blunk her på bloggen:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar